
Navštíveno 16101x

Ahoj chci se zeptat jestli někdo nemá zkušenosti se stavitelnýma podvozkama BC Racing.Zajímá mě spolehlivost, funkčnost, klady, mínusy.....uvažuji o jeho koupy pro běžné ježdění.Díky všem za Vaše postřehy
[ Link ]
sice neznám,ale trošku mě zaráží záruka jen jeden rok,to mě přijde nějaký divný u takovýho podvozku a ceně
Pro bezne jezdeni nevim no, je to proste Taiwan podvozek stejna fabrika jako vsechny ostatni. Pro zavodni ucely funguje dobre.
Díky za názory a co třeba podvozek AP? Je o polovinu levnější a vyrábí to němci tak by to nemuselo být úplně nejhorší ne? Má někdo s něčím podobným zkušenost?
[ Link ]

15.10.2012, 16:21 |
TROY AP je hodně vpořádku - nebál bych se toho
to TROY: díky za názor....máš s AP osobní zkušenost ty nebo někdo z tvých známých? asi to bude zním trošku naivně ale nechal by se srovnávat s nějakou jinou značkou? poměr cena - výdrž - kvalita

15.10.2012, 17:00 |
TROY Já přímo né protože mám HRko
Ale kamarád to měl na G3 stočený na krev a pochvaloval si ho,že za tu cenu nemá konkurenci.
Jinak víc info ti podá JR aka JLracing.cz
A dále viz foto :) AP = KW fabrika

TROY: tak mám asi jasnýho kandydáta na koupy ;) Děkuju za typ na JLracing.cz potžmo uživatele JR....foto mluví za vše ;)

16.10.2012, 06:30 |
dedo BC racing nie je ziadny taivan, je to vyrabane v UK, a je to popici podvozok. U nas na klube ho ma par ludi, a nepocul som jedno krive slovo o nm. Dokonca aj jeden kamos ich predava a nemal ani jednu reklamaciu. Neviem na ake auto to pojde ale E46 su v cene aj Camber plates predne. Ja by som isiel do toho, podla mna je to super volba...
LOL prej v UK :)))) Na to si prisel jak prosim Te??? Je to stejna fabrika jako D2, K-sport, XYZ a x dalsich.
[ Link ]
co se mě líbí na podvozkách BC a podobných, je spodní matice na štelování výšky a 30stupňů tuhosti. AP a podobní si výšku štelují kompresí pružin, kdy už potom podvozek nefunguje tak jak by měl. Kdežto spodní matice nemá na fci tlumiče vliv, při jakémkoliv snížení.
Já osobně o něm uvažuji už dlouho, jen našetřit peníze.

16.10.2012, 13:08 |
Skury Ale upřímbě radši koupim APčko, "kopii" KWčka, než 2x tak dražší BC... KW má pružiny a snížení spočítaný tak, aby to fungovalo jak má, takže bych se toho nebál.

16.10.2012, 13:12 |
Meda Ja tedy abych rekl pravdu po nem na M5 koukam taky naprosto ze stejnych duvodu co jardajuzik..
Z uzsiho vyberu mi vypadlo H&R, pry neskutecne nekomfortni, nakonec i Bilstein B14, ktery ze zkusenosti vyctenych na netu je taky dost tvrdy na normalni jezdeni, Bilstein B16, ktery by mel byt to nejlepsi zase kvuli premrstene cene a ve finale spousta M5tkaru preslo na BC s velkou spokojenosti..
Navic se mi opravdu libi moznosti nastaveni vcetne vysky bez komprese pruzin a uniballove ulozeni v cene..
Nema nekdo BC na aute aby poreferoval?
jak může nastavení výšky ovlivňovat kompresi pružiny? Vlastnosti pružiny jsou přece pořád stejné jen pístnice zajede víc do patrony pokud snižuju. Kdyžtak mě opravte.

16.10.2012, 13:43 |
jardajuzik | Upraveno: 2012-10-16 13:46:23
BC má na e30 kluk z fóra. podle toho co jsem četl si to nemůže vynachválit

16.10.2012, 13:50 |
Meda Protoze na temer vsech stavitelnych podvozcich nastavujes vysku auta tim, ze zasroubujes matici, ktera podpira pruzinu "vys" a tim ji stlacis (zvysis jeji kompresi, snizis pouzitelnost) jelikoz cim vice pruzinu stlacis, tim mene prostoru pro svou samotnou praci maji..
Kamarad si koupil na E36 stelovaci Weitec, nahodili jsme ho, projeli-bylo to samozrejme tvrdsi, ale jeste OK. Pak jsme se dali do stelovani idealni vysky a pri dalsim snizeni o cca 2cm najednou bylo auto hrozne uskakany, no tragedie :(

16.10.2012, 13:52 |
Tuner#2 | Upraveno: 2012-10-16 13:54:24
Meda: A jakou to má souvislost s tuhostí pružiny? :-O Nebylo to spíš tím, že dole auto chodilo často na doraz tlumiče? :))

16.10.2012, 13:52 |
Skury Mede: Ale to si trošku protiřečís, ne? :) Pokud jí dáš výš, tak bude ano, víc stlačená. Ale když jste dali kroužek níž, tak logicky by pak měla být pružina měkčí, ne? :-P :)

16.10.2012, 14:07 |
Meda Tuner: ja nikde o tuhosti pruziny nic nepsal :)
Skury: pravda, ted jsem si to po sobe precetl :) No ale asi jste pochopili co jsem chtel rict, me to psani nebavi :)

16.10.2012, 19:04 |
martan01 | Upraveno: 2012-10-16 19:05:57
Lama dotaz . Jak jse steluje podvozek ? Museji se pri stelovani sundavat kola ?

16.10.2012, 21:24 |
TROY :) a jak se tam jinak dostaneš? :-) Teda pokud nemáš vzduch :)))
Na heveru se dá i bez. Ale je to vopruz.
Nemate foto takoveho podvozku po zimnim pouzivani ? nebude to v jednom rezu ?

17.10.2012, 16:03 |
r0mik Jezdim BC racing na Ford Focusu mk1 RS. Pochvaloval jsem si jak skvele RSko sedi s HaR pruzinami a origo Sachs tlumici. Po instalaci BC racingu musim konstatovat velky skok k lepsimu. A to jsem jen laik ktery to neumi nastavit na maximum jeho moznosti. Mel jsem vsehovsudy na Focusech asi 7 typu podvozku, toto je svym zpracovanim, nastavenim, hmotnosti, cenou TOPovka. Moznost koupe kazdeho dilu na nej za par kacek. Drahy (at uz nakup, nebo repas) KW, Weitec uz si nekoupim. Kdyz to po sobe ctu zni to jako zaplacena reklama- ale neni.
Mohl sem mít právě Bc racing za polovic a měsíc starý jenže mi ho majitel i přes příslib prodal :( škoda ale myslím si že s AP na běžní ježdění chybu neudělám ;)

17.10.2012, 16:16 |
r0mik | Upraveno: 2012-10-17 16:18:38
novy podvozek me tehda vysel na cca 18tis, pockal jsem si na hromadnou objednavku z JDM a Honda klubu. Proti vyskove stavitelnemu podvozku KW var1 za 25tis neni co resit,auto se chova mnohem lepe. Kdyz si chci narazit kostrc udelam z toho beton, kdyz chci prevazet vajca udelam z toho behem 3minut komfortni auto. Tento luxus by mi KW dopralo za pouhych 35tis, s tim ze za repas tlumicu bych se nedoplatil.
Na civilnim focusu vozim stelovak Weitec, furt to uskakuje. A to byl mnohem drazsi.